شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
حجت‌الاسلام رستاخیز

حوزه/ حجت‌الاسلام رستاخیز گفت: پایگاه نماز جمعه مرکز نزدیک به ذهن و گوش و چشم مردم است که ادامه دهنده جریان رهبری و هدایت جامعه اسلامی را بر عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه بخش هرمز، ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه، اظهار کرد: تقوا این است که خداوند متعال را اطاعت کرده و گناه نکنید شکرگزار خدا باشید و همیشه به یاد خدا باشید.

وی افزود: نماز باید با حالت خشوع اقامه شود صرف خواندن نماز انسان را به جایی نمی‌رساند باید این دل پاک باشد و عمل خداپسندانه باشد و در حالی که توجه کامل به خدا نماز بخواند این نماز تاثیر دارد.

خطیب جمعه هرمز بیان کرد: خشوع در نماز از دل سرچشمه می‌گیرد اول دل می‌شکند حالت خشیت در نماز ایجاد می‌شود و ارزش حقیقی نماز روح و واقعیت آن است که نماز به منزله معراج مومن است و نماز با توجه انسان را به اوج می‌رساند.

حجت‌الاسلام رستاخیز گفت: پایگاه نماز جمعه مرکز نزدیک به ذهن و گوش و چشم مردم است که ادامه دهنده جریان رهبری و هدایت جامعه اسلامی را بر عهده دارد.

امام سجاد(ع) با جهاد تبیین حماسه حسینی ماندگار کرد

وی در بخش دیگر گفت: با جهاد تبیین امام سجاد علیه السلام حماسه حسینی در تاریخ ماندگار شد.

امام جمعه هرمز ادامه داد: اولین امتحان مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم در راه است و رئیس جمهور منتخب ملت اعضای کابینه را به مجلس معرفی و نمایندگان رأی اعتماد می‌دهند. مجلس و دولت باید به توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل کنند تعلقات سیاسی را کنار بگذارند منافع ملی را بر منافع جناحی مقدم کنند حرکت در مسیر همکاری حداکثری دولت و مجلس باشد.

حجت‌الاسلام رستاخیز تاکید کرد: رئیس جمهور افرادی را برای کابینه معرفی کند که در حد وزارت باشند تا برای مردم کار کنند.

وی اظهار کرد: مجلس با ریل گذاری می‌تواند بستر ساز کارآمدی برای دولت‌ها باشد مجلس دو شأن دارد قانون گذاری و نظارت است.

خطیب جمعه هرمز گفت: مردم رئیس جمهور منتخب مردم با تایید ولی امر مسلمین در ۷ مرداد اختیارات امور اجرایی او واگذار می‌شود.

حجت‌الاسلام رستاخیز اضافه کرد: بزرگترین چالش دریایی برای آمریکا و انگلیس بعد از جنگ جهانی دوم نیروی دریایی یمن است.

وی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی روز به روز ناامن‌تر می‌شود و موج مهاجرت معکوس شروع شده است و دیوان بین المللی دادگستری اشغالگری رژیم صهیونیستی در فلسطین را غیر قانونی دانست همه کشورها باید با سازمان ملل به ملت فلسطین کمک کنند که سرنوشت خود را تعیین کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha